bugün
yenile
    1. 15
      -entiri.verilen_downvote
      t:eli cebine gitmeyen, pinti arkadaş. arkadaş demeyin öylesine, siktirin çekin. vardı benim böyle bir arkadaşım. üniversitede. hesap kitap adamıydı. eve ekmek alsa 3e böler parasını alırdı bizden. sigara içer paket taşımaz, milletten otlanir. yemek almaz millete ısmarlatır. otobüse binmez her gün 5 km yolu yürüye yürüye gider gelir. masraf olmasın diye kahvaltı yapmaz. i̇ki öğünle geçiştirir. evdeyse muhakkak yemek yapar katiyen dışarda yemek yemez. evde yapacağı yemeğin maliyetini çıkarır, masraflı olursa vazgeçer yumurta kırar. kilo ile sebze meyve aldığını hiç görmedik. markete gider iki domates 3 biber bir yumurta alır. geri kalanlar sikinde olmazdı. lan desen ki bunun durumu yok ondan yapıyor, yok mina koyim durumu hepimizden iyi adamda hayat felsefesi olmuş cimrilik. üniversiteye ilk gittiğimiz sene.  i̇lk sene bitmiş memleketlere gideceğiz. dedik i̇zmir'de okuyoruz, gitmeden bi çeşmeye gidelim bi kaç gün tatil yapalım. 3 kişiyiz, bu elemanda var çıktık yola. otel, pansiyon kabul etmedi pezevenk. kamp kuracağız diye tutturdu. ama elimizde kamp çadırına dair götüm kadar bir şey var. mına koyduğum gece girdi çadıra yattı, biz got gibi sahilde kumların üzerinde sabahladık. neyse öyle ya da böyle tatili yapıyorduk. beachte para alıyorlar diye halk plajına denize götürüyordu bizi. denize girdiğimiz yer plaj değil mülteci kampı. her türden insan var. dönüş yapacağımız son gün sahilden kıyafetleri alıp kaçtılar.  biz denizden çıkıp peşlerine verene kadar adamlar uçtular. geri döneceğiz cüzdan yok para yok. bu ibnenin pantolonu carpmamışlar, soruyoruz bende para yok diyor. amina koyim i̇zmire kadar otostop çeke çeke 6 saatte geri döndük. adam yürümeye alışmış, sıkıntı etmiyor. akşamına memlekete gidecek otobüsleri kaçırdık. üstüne üstlük bir de diger arkadaşla memleketlere dönüş biletleri de yandı.  götün götün öğrenci evine geri döndük. i̇bne yaz okuluna kaldığı için masraf olmasın diye memlekete de gitmeyecekti. dert etmiyor. ertesi gün pinti herifin parası olduğunu ama zor günler için sakladığını öğrendik. bundan daha zor gün mü olur amk diye siktiri çektik. bir daha görüşmedik. bu da böyle bir anımdır.
    2. 0
      -entiri.verilen_downvote
      çocukluk arkadaşım,altına sicacagini bilse dışarda para harcamaz.
    3. 4
      -entiri.verilen_downvote
      Bir de bunun başka bir versiyonu var. Kendine alışveriş yaparken yüzlerce lira harcayan kişi, hadi hep beraber ortak bir şeyler yapalım deyince 6₺ için işi bozuyor. Şu aralar aşırı sinir olmaya başladım bu duruma.